Correction

موضوع از ایده ای برای اینستالیشنی در میدان امام حسین(ع) تهران برای ایام اربعین آغاز شد. موضوع، چیدمان تعداد زیادی کتل های عاشورای در میدان امام حسین تهران بر اساس الگویی تصادفی در شبکه ی پیچیده ی مارپیچ بود.

برای رسیدن به این هدف ابتدا به دنبال ترسیم شبکه ی مارپیچی بودیم که دو منحنی پایه را به یکدیگر متصل می کرد. منحنی های پایه در این طرح دو دایره ی غیر هم مرکز بودند که عملا بر اساس مکان قرارگیری قبور شهدا و محیط میدان امام حسین(ع) شکل گرفته اند. روند کار این گونه است که این دو منحنی ابتدا به وسیله ی تعداد تقسیمات مشخص و سپس اتصال آن ها بر اساس خطوط صاف و بعد از آن تقسیم این خطوط به تعداد معیین دیگر، به یک شبکه ی شعاعی تبدیل شدند. چالش اساسی در این نقطه بود که نیاز به چرخه ای وجود دارد که نقاط موجود در هر سطح را به سطح بعدی البته با یک فاز تاخیری متصل شود. این چالش با استفاده از چند خط کد Python به دست آمد. خروجی کد که در شکل به نام Lamella آمده تعدادی نقطه است که این بار باز هم بر اساس یک کد چند خطی دیگر به نام Random_points به مجموعه ای از نقاط تصادفی تبدیل شد. پس از این مراحل یک مدل کتل عاشورای در نقاط مذکور قرار داده شدند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی